czwartek, 4 października 2012

5. Kopertówka na wyzwanie

Moja pierwsza kopertówka powstała specjalnie na wyzwanie w Craftfunie. To moja pierwsza tego typu praca, wzorowałam się na dołączonym do wyzwania kursie. Nie obyło się bez małych wpadek, ale muszę przyznać, że ta forma przypadła mi do gustu, już dawno chciałam spróbować swoich sił w kopertówkach, wyzwanie Craftfunu tylko mnie do tego zmobilizowało :). Powstała z papierków Papermani, z dodatkiem ILS (koronka wycięta dziurkaczem) , napis w kółeczku "Moc życzeń" pochodzi z Asica-Scrap. Posłużyłam się również kursem na koralikowe gałązki a pochodzi on ze Scrapka



4 komentarze:

  1. Bardzo fajna, śliczne kwiaty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kopertówka! Super pomysł z ułożeniem wyciętych kwiatków i tych tradycyjnych w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Mnie również zachwycił sposób ułożenia kwiatków! Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kwiatowa kompozycja. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń